Live Chat
 
Brands
 
Specials
 
Bestsellers
 
Shopping Cart
0 items
 

Bagaimana nak Kurus?

Ini adalah masalah bagi orang lelaki. Jarang sangat kaum wanita mengalami masalah buncit di perut. Kecuali selepas bersalin. Bukan mudah untuk mengempiskan perut yang buncit dan menggelebeh. Anda kena banyakkan latihan ‘abs’ untuk menguatkan otot-otot perut.

Kurus tak makan nasi, jangan percaya!

Kurus tak makan nasi, jangan percaya!

Ramai orang tertipu dengan pernyataan, “Kalau kau tak makan nasi, kau boleh kurus tau!”.

Sebenarnya ia tidak benar. Anda perlu makan nasi, tapi dalam kuantiti yang terkawal. Sebab tu ramai orang mintak “Nasi separuh, bang!” bila orang kedai tolong sendukkan. Nasi adalah sumber karbohidrat yang penting untuk badan. Kalau takde karbohidrat, macam mana nak ada tenaga? Kita sebagai orang Malaysia, nasi ialah makanan rutin kita. Cuba tanya diri anda sendiri, “Sanggup ke aku tak makan nasi seminggu, sebulan, setahun? Sedangkan tak makan sehari pun dah gelisah, inikan setahun!”

 

Anda ingin tahu bagaimana?? hubungi saya..

.perbagai cara asalkan anda mahu bersesuaian dgn diri anda dan kemampuan anda

KURUSKAN BADAN ANDA DALAM SEMINGGU

Betul ke boleh kuruskan badan dalam masa seminggu? Macam tipu je.. Tapi, ada yang pernah buat perkara berikut: Diet untuk kuruskan badan dalam masa seminggu Kuruskan badan dalam masa seminggu tanpa ‘exercise’ Tanpa pil Secara natural Masalahnya, boleh percaya ke?

>>>>>>>>>INGIN TAHU BAGAIMANA?? hubungi saya....

There are no products to list in this category.